Wysokiej jakości odzież reklamowa

odzież reklamowa

odzież reklamowa

Koszulki, czapeczki, bluzy a nawet skarpetki stały się w ostatnich latach bardzo popularnym nośnikiem reklamy. Elementy odzieży z charakterystycznymi nadrukami firmowego logo,  nazwy producenta lub nazwy konkretnego produktu spotykamy niemalże każdego dnia. Przedsiębiorcy, którzy decydują się na taką formę dotarcia do potencjalnych klientów lub kontrahentów, liczą na podświadomą lojalność posiadacza koszulki lub bluzy względem promowanej marki. Aby jednak ten rodzaj gadżetów reklamowych był pozytywnie postrzegany, musi spełniać określone normy.

Koszulka koszulce nierówna

Popularna odzież reklamowa bardzo szeroko zagościła w obecnym świecie marketingu i reklamy. Na co dzień spotykamy dziesiątki ludzi noszących ubrania z nadrukami reklamowymi. W ten sposób nie tylko właściciele odzieży reklamowej, ale również ich otoczenie otrzymuje nieprzerwany sygnał o istnieniu konkretnej marki lub produktu. Stąd biznesmeni bardzo chętnie preferują przedmiotowy sposób promowania swojego przedsiębiorstwa.

Niestety, nie wystarczy zamówienie u producenta kilkuset koszulek typu t-shirt, by mieć pewność, że nadruk reklamowy na nich umieszczony będzie docierał przez bardzo długie miesiące do tysięcy odbiorców (posiadaczy koszulek i ich otoczenia).

W tym wypadku szacowanie oczekiwanych zysków z wspomnianych koszulek zależy nie tylko od ich ilości, ale przede wszystkim od ich jakości. Odzież reklamowa niskiej jakości będzie raczej traktowana jako zwykły gadżet, który bardzo szybko trafia do kosza, lub na daleką półkę w szafie.

Jak obniżyć koszty zakupu gadżetów reklamowych?

Specjaliści od reklamy i marketingu zdają sobie sprawę z konieczności inwestowania w gadżety promocyjne wysokiej jakości, jednakże mają również świadomość, że ich koszt może znacznie zwiększyć koszty przeprowadzenia całej kampanii reklamowej. Stąd odzież reklamowa jest często niższej jakości. Obecnie większość przedsiębiorców szuka rozwiązań, które z jednej strony pozwolą na ograniczenie wartości kampanii reklamowych a z drugiej nie powodują konieczności kupowania mało wartościowych gadżetów. Jednym ze sposobów takich przedsięwzięć, jest szukanie kompleksowych dostawców różnych gadżetów reklamowych. W przypadku dużego zamówienia, istnieje możliwość dużych negocjacji cen.